środa, 15 lutego 2012

O mnie :)

Witam wszystkich !

Jest to mój pierwszy blog, więc nie wszystko będzie na początku idealne ale mam nadzieję że znajdziecie tutaj wiele ciekawych informacji.

O czym będę pisał?

Nazwa może wskazywać, że blog będzie poświęcony wyłącznie numizmatyce lecz jako pasjonat filatelistyki znajdą się tutaj również materiały dotyczące filatelistyki.

O Mnie:

Mam na imię Krzysztof, lat 22, student Informatyki
Numizmatyką zainteresowałem się w listopadzie 2010 roku i od tego czasu uzbierałem kilkaset monet z Polski oraz innych krajów.
Dużo wcześniej bo od 1990 roku zbieram znaczki:) tak wiem, że to śmiesznie brzmi ale od moich narodzin mama postanowiła zbierać dla mnie znaczki, które zostały mi później przekazane, znaczki kolekcjonuje po dzień dzisiejszy ;)

O mojej kolekcji:

Nie chcę się tutaj za dużo rozpisywać, ponieważ chciałbym temu poświęcić kolejne moje wpisy w którym opisze dokładnie poszczególne rodzaje monet, w tym miejscu tylko wymienię, które monety znajdują się w mojej kolekcji:
2zł NG
Kolekcjonerskie III RP
PRL
II Rzeczpospolita
Zagraniczne obiegowe

oczywiście są braki w poszczególnych tytułach, ale z czasem staram się uzupełniać luki;)

Myślę że na obecna chwilę to wszystko, kolejne wpisy poświęcę na poszczególne opisanie mojej kolekcji, być może znajdą się także zdjęcia;)

Pozdrawiam i zapraszam do częstych odwiedzin
K.Walkowiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz