sobota, 18 lutego 2012

2zł NG

Witam ponownie,
Dzisiaj postanowiłem przedstawić wam moją kolekcję "dwuzłotówek". Do dnia dzisiejszego zostało wydanych 236 monet okolicznościowych 2zł NG, w mojej kolekcji znajduje się dokładnie 200 monet, a więc do całej kolekcji brakuje mi tylko i aż 36 monet. Zebranie pozostałych monet będzie trochę trudniejsze niż dotychczas, ponieważ brakujące monety są z tych najstarszych roczników, które są drogie.
Kolekcję 2zł NG przechowuję w kasetach firmy Leuchtturm, poniżej jedna z moich kaset:
Zdjęcie niestety nie odzwierciedla w pełni stanu rzeczywistego, monety w takich kasetach prezentują się naprawdę bardzo ładnie. Co do przechowywania monet w kapslach raczej nie ma co dyskutować bo według mnie jest to najlepszy sposób na 2zł NG.
Kolejną rzeczą, która zdecydowała podczas wyboru kaset jest to, że tego typu kasety można umieszczać jedna na drugiej, tworzą wtedy tzw. system szufladkowy
Poniżej zdjęcie kilku kaset:
w przyszłości po zebraniu całej kolekcji zamierzam umieścić kasety w specjalnie do tego przystosowanym kuferku firmy Leuchtturm.

Pozdrawiam
K.Walkowiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz