niedziela, 7 kwietnia 2013

Powrót

Po dłuższym czasie postanowiłem powrócić do pisania bloga ;P
Od ostatniego postu wiele się zmieniło, zarówno w świecie numizmatyki (plany emisyjne itp) jak i w życiu prywatnym. Plan emisyjny w roku 2013 zmieniał się wielokrotnie (ostatnio kilka dni temu), więc musiałbym zaktualizować info na stronie ponieważ jest już mocno nieaktualne:/.
W najbliższym czasie zaktualizuje info oraz skupie się na moich przemyśleniach dotyczących monet już wyemitowanych w roku 2013 oraz informacjach o "planowanych" emisjach.
Posty planuje pisać głównie w weekendy oraz piątki (w moim przypadku jest to już weekend z racji studiowania :P ).

Co mnie skłoniło do powrotu?
Sprawdzając statystyki odwiedzin zauważyłem, że duża liczba osób nadal odwiedza mojego bloga mimo, że w ostatnim czasie nic nowego się nie pojawiało. Postaram się im to wynagrodzić i w miarę regularnie zamieszczać nowe wpisy.

Dlaczego mnie nie było?
W czerwcu 2012 roku nastąpił ważny moment w moim życiu a mianowicie obrona pracy licencjackiej.
Trochę stresu i przygotowań, a później świętowania sprawiło, że nie miałem tyle czasu aby tutaj zaglądać.
Po obronie przyszedł czas na studia magisterskie, załatwianie różnych spraw itp.
Mam nadzieje, że to już ostatnia taka dłuższa przerwa :)

To by było na tyle takich wstępnych informacji, następny wpis poświęcony będzie planowi emisyjnemu 2013. Opisane zostaną monety wraz z krótkimi moimi spostrzeżeniami na ich temat ;)
Pozdrawiam i do usłyszenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz