wtorek, 5 czerwca 2012

Historia z dnia emisji monet Euro ;/

W dniu wczorajszym tj 4.06.2012 miała miejsce emisja monet z okazji Euro 2012.
W planach miałem małe zakupy więc pod NBP stanąłem o godzinie 6.00, kolejka duża ale nie ogromna, miałem duże nadzieje że zdążę do godziny 13 odebrać monety.
Niestety na początku wszystko szło ładnie i kolejka sprawnie przesuwała się do przodu, ale to co działo się później to po prostu wstyd!
W pewnym momencie padła informacja że działa tylko 1 kasa, kolejka stanęła w miejscu na bardzo długi czas, kolejną sprawą jest to jacy ludzie stoją w kolejce, pchają się, wychodzą z banku i ustawiają się znowu pod drzwiami, zero organizacji ze strony NBP.
W pewnym momencie podjechała policja, ludzie myśleli że coś się poprawi, szkoda że to była godzina ok 13.00 więc moment w którym bank trzeba zamknąć.
Ja miałem jakieś dwa metry do wejścia ...
Wcześniej rozdano 300 żetonów, ja się oczywiście nie załapałem, brakowało jakieś 30 miejsc, pod samym wejściem padła propozycja z naszej strony aby NBP rozdało reszcie oczekujących jakieś numerki aby w następnym dniu mieć pierwszeństwo w zakupie, niestety reakcja NBP zerowa ...
Zdenerwowany bez monet po odstaniu ok 8 godzin wracam do domu .. sprawdzam serwis internetowy i forum, ludzie piszą o problemach, że nie można się logować a monety są jeszcze w sklepie więc próbuje i cud ;)
Udało mi się zakupić zestaw 4x10zł i 20zł ;)
Można powiedzieć że wszystko dobre co się dobrze kończy ale wrażenia z pobytu przed NBP jednak pozostaną niemiłe.

Co do samych monet, miałem okazję obejrzeć monety innych i jestem pozytywnie zaskoczony ;)
500zł - nie widziałem ale z zdjęć w internecie prezentuje się pięknie;)
100zł - nie widziałem
20zł - opakowana w blister, bardzo mi się spodobała ;) dodatkowo znajduje się certyfikat ;)
4x10zł - opakowana w ładne drewniane pudełko, posiada certyfikat z indywidualnym numerem ;) całość prezentuje się bardzo ładnie;)
Zestaw 2x10 - podobnie jak poprzedni zestaw, pudełko i certyfikat, ładne

w Piątek miała miejsce emisja monet 2zł, także stałem dość wcześnie ale bez problemu dostałem ;) moneta prezentuje się dużo lepiej niż na zdjęciach ;d


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz